דף הבית » כל הכתבות » טיולים » אטרקציות » אחלה-קרח: ביקור ב-Ice Peaks החדש בחולון

אחלה-קרח: ביקור ב-Ice Peaks החדש בחולון

אני זוכרת את עצמי כילדה קטנה מנסה להחליק על הקרח. אני לא ממש זוכרת איפה היינו מנסים להחליק אז, נדמה לי שזה היה בפארק קנדה במטולה או ב"אחלה-קרח" בתל אביב. איפה שזה לא יהיה אני זוכרת שמאז ומתמיד זה משהו שפשוט לא הצלחתי לעשות. תמיד נצמדתי לקיר בניסיון נואש לייצב את עצמי.

היכל הקרח, ה-Ice Peaks החדש שנפתח בחולון עשה לי חשק לקחת את הקטן (שעוד לא היה בהחלקה על הקרח) ולחוות חוויה מתקנת.

המקום חדש, ענק, מרווח ונוצץ. התאורה כחולה ורודה ומדגישה את הקור של הקרח ואת הזוהר שיש בכל תחרויות ההחלקה האמנותית וניתן לשים לב כי הושם דגש רב על כל פרט.

עם הכניסה מקבל כל מי שמגיע זוג נעלי החלקה במידתו והילדים שלא יודעים להחליק מקבלים גם קסדה (אל תשכחו להביא גרביים מהבית).

מי שמעוניין יכול לשכור לוקר בחמישה שקלים, בו אפשר לשים את הנעליים והתיק. זה נוח, בייחוד אם כולם נכנסים לזירה ולא נשאר מישהו בחוץ.

מפתחות הלוקר מגיעות עם צמיד סיליקון וזה מאוד נוח.

אחרי שנעלנו את הנעליים והצלחנו לעמוד עליהן ב"משטח היבש" בלי ליפול נכנסנו לזירת הקרח.

נו, מה אומר לכם? חוויה מתקנת לא הייתה כאן ולמרות שחשבתי שהתבגרתי מאז, מצאתי את עצמי שוב צמודה לדפנות בניסיון נואש להחזיק מעמד ולא להחליק. הקטן היה עם קצת יותר בטחון ואחרי שקלט איך עומדים כבר ניסה להחליק בכוחות עצמו (אני זו שנצמדתי אליו ומהפחד שלי שלא יחליק הפחדתי אותו גם).

יש שם אמנם אחראים שמסתובבים על המשטח ותפקידם לעזור למי שנופל לקום, לבדוק שכולם בסדר ובעיקר להקפיד על השער שיהיה סוגר, אבל הם לא יכולים ללמד את עקרונות ההחלקה (אפילו שממש ביקשנו).

מה שכן, יש שם שיעורי החלקה שאפשר להזמין מראש, בתשלום כמובן (לא תאמנו מראש ולכן לא היה מורה פנוי), יש חוגי החלקה ולמתקדמים שיעורי החלקה אמנותית.

רק לאחר שהמורה שהייתה שם באמצע שיעור פרטי, לימדה בדקה את הקטן את עקרון השלושה צעדים, ברכיים כפופות וגוף נוטה קדימה, הבין הוא את העניין וכבר עשה סיבובים שלמים בלי להחזיק במעקה.

אז נכון, עוד לא הגענו לאמצע המשטח אבל אני בטוחה שזה רק עניין של תרגול וכן, אפילו שקלתי לתת לו שיעורי החלקה. תודו שיש בזה משהו קסום!

אחלה בילוי בימים חמים שכאלו. מהנה, מצחיק, ספורטיבי וקר (תביאו איתכם בגד ארוך ויש שהאדירו והביאו אפילו כפפות לידיים, מה שהתגלה כרעיון לא רע בכלל). חוץ מזה שאפשר לעשות שם ימי הולדת, ערבים של החלקה רומנטית ויש פעילויות שונות כל הזמן.

Ice Peaks, פארק פרס חולון (הכניסה משד' ירושלים).

Scroll to Top